Tuesday, May 18, 2010

Takrifan Ustazah Pelaris Akhbar?


KUALA LUMPUR - Menjijikkan apabila seorang ustazah sebuah sekolah agama di sini yang lengkap berjubah, bertudung dan bersarung tangan tergamak melakukan hubungan seks di dalam bilik asrama pelajar dengan seorang warden.

Perbuatan terkutuk ustazah itu dan pasangannya terbongkar selepas rakaman video yang diambil ketika mereka melakukan hubungan seks tersebar secara meluas hingga diolah dalam empat siri yang berbeza tetapi melibatkan 'pelakon' yang sama.

Berdasarkan kepada percakapan mereka, rakaman itu dibuat kononnya untuk mengabadikan kenangan cinta mereka sejak enam bulan lalu.

Kosmo! mendapati dalam video seks pertama selama tujuh minit yang disebarkan itu, ustazah berkenaan pada mulanya seperti takut-takut apabila pasangannya cuba merakamkan aksi mereka menggunakan telefon bimbit.

Yakin je kata tu ustazah. Ada bukti? Sekolah mana dia mengajar?  Asal pakai tudung je ustazah. Abeh, yang tak jadi cikgu sekolah macam guwe neh tapi pakai tudung neh, kira ustazah gak la kan. I'm Ustazah, Ustazah Ezza (Tiru bunyi my name is Bond, James Bond) Hohoho

1 comments:

joe penang said...

Akhir zaman la katakan.
Awek yg x pakai tudung berlambak dah dengar dan tengok. Dah mangli.
Tetiba ada kes bertudung, ustz lagi. Mencanak org nak tau.
Tak kira sapapun. Ust n ustz pun ada black side dia.
Dah org nak berita seks camni. Kosmo pun hidup cara jaja berita ni. KDN plak buat2 x nampak... Bermaharajalela lagi