Monday, March 08, 2010

Wah, Wanita Pun Boleh Terjun Jugak

GEORGETOWN: Seorang bakal jururawat di sebuah kolej yang hanya memakai coli dan seluar dalam yang ditutupi tuala, sanggup mempertaruhkan nyawanya dengan terjun melalui tingkap sebuah bilik hotel bagi melarikan diri daripada mengelak dicekup kerana berkhalwat dengan kekasihnya dalam satu operasi cegah maksiat di Batu Feringghi di sini, semalam.

Berita penuh: Metro

Semperna 8 Mac yakni Hari Wanita Sedunia, terbacalah berita neh. Bravolah wanita. Cayalah! Selama ni laki je yang pakar bab-bab lari dan sembunyi masa kena tangkap basah neh. Wanita sekarang bukan sahaja mampu memandu kereta, terjun bangunan pun dah setanding dengan lelaki. Bravo!

PS: Oh this is me being sarcastic. Nanti orang tinggal comment aku setuju orang berzina pulak. Seperti kata seorang teman, manusia dah pelik. Kat Allah tak malu, kat orang beriya-iya lak malu padahal Allah tu 24jam sehari duk tengok kita.

0 comments: