Monday, August 24, 2009

Outing @ Bazaar Ramadan

1 Ramadan, selepas menonton the Orphan di Galaxy Ampang, aku dan deida berhasrat nak outing kat pasar Ramadan pula. Awal lagi masa memula sampai..tapi balik semayang zuhur dulu. Lepas tu tunggu asar jerlah terus sebelum jalan kaki ke param. It is not far from my house. Tak sampai 10minit pun ke pasar ramadan setiawangsa itu.

Apa motif outing ini? Saje nak ambil gambar kemeriahan bazaar ramadan. Hehehe. Aku pakai kamera blur ajelah. Keenakan makanan yang aku tak tertarik nak beli. Pelik la aku.. bulan puasa tak bernafsu lebih lak untuk beli makanan yang sedap-sedap itu. (Iya ke sedap?) hahaha

Kepak ayam yang menggoda selera, tetapi berjaya aku tepis godaan itu.

Ayam goreng yang akan ku buat wallpaper.. Kakaka..menguji iman..kakaka


Oh ikan bilis..nyam nyam nyam

0 comments: