Tuesday, June 09, 2009

Ada Apa Dengan SIS?

1. Pejuang Islam menggelarkan dia mereka sister?
2. Pejuang Islam apa yang ke sana sini tak menutup aurat.

Banyak benda yang aku rasa benci pada SIS. Salah satunya isu bertudung. Tudung itu option. Lutut kau option. Usul lain ialah poligami. (Memangla pompuan mana nak share laki kan, tapi yang dah dihalalkan toksahlah mengada-ngada nak tolak lak), satu lagi pasal isu Yoga. Tak habis-habis dia buat kecoh macam la dia beryoga 50kali sehari. Huh

Ya aku juga ada buku yang diharamkan oleh KDN itu. Haram aku takmo baca. Haruskah aku snap gambar cover buku itu? Err err.. tak payah kot. Dahla diharamkan oleh KDN. Nanti dengan aku-aku sekali terlingkup.

Nota kaki aku tiada kena mengena dengan mana-mana pihak - di akhir zaman ni ramai orang jahil agama mengaku pandai agama. Semoga kita semua dilindungi. Amin

3 comments:

Anonymous said...

Ni satu lg... ckp kate ISLAM, tp hukum Islam main langgar suke2 ati mak bapak die. Isu tudung tu plg aku benci.. Isu Yoga tu... x membine lsg... cube la gaks bwk isu yg lebey baik utk msyrkt.. isu buang bayi ke... (ps: krg SIS ckp patut halalkan gay n lesbian, ble kurangkn mslh nih ahahaha btul jahil nih kalu SIS ckp gini, patut diban totally)

Anonymous said...

aku setuju.

Anonymous said...

mereka ni konsepnya hormat gilor babun kepada agama lain tapi pada agama sendirik takmo hormat ..mender arrr...