Monday, May 11, 2009

Kereta Apa Akan Di Lelong Selepas Ini?

Perak diperintah Pakatan Rakyat, membeli Camry. Kemudian Barisan Nasional datang merampas dengan tidak malunya seterusnya ingin melelong Camry dan menggunakan kereta buatan tempatan. (alang-alang nak berjimat, apa kata beli Kancil? Toksah beli Perdana. Cekadak lebey).

Apakan Perdana baru sudah dibuat tempahan? Tergeleng lah kepala si jurujual.. Soalan ramah pengguna aku, apakah akan ada kereta yang bakal dilelong lagi selepas ni? :)

Tahniah kepada Pakatan Rakyat Perak khasnya yang begitu bersungguh-sungguh dan berjaya membuktikan mereka di pihak yang benar. Alhamdulillah, mahkamah telus dan bebas dari tangan-tangan politik.

Tunggu berita jam 8. Entah apa yang hendak dibelitkan oleh kerajaan yang sebetul-betulnya haram dan memerintah beberapa seketika sahaja tetapi paling akan diingati sebagai kerajaan yang tak sabar nak jadi pelelong. Hohoho

5 comments:

mudin001 said...

Hahaha!

That's a good question. :)

Hasbullah Pit said...

Lelong batu lagi untung dari lelong kereta

suealeen said...

bukan takat tunggu berita jam 8, kena jugak tunggu paper sok.. berita hairan online dah start spinnye...

sebol... deme kene lelong ikut fengshui... kalo tak ikut tu sebab camry tu tak de orang nak beli...

fahmi said...

pakai kereta sorong je.. xpun basikal.. barulah rakyat diutamakan??
x gitu??

Anonymous said...

Kemenangan Nizar, signal rakyat tolak rancangan jahat Najib www.harakahdaily.net