Friday, April 24, 2009

Mungkinkah Stadium Terbakar Sabtu ini?

Dah lama aku menulis kat blog. Sebab aku tak tengok berita jadi aku tak tahu apa nak komen. Pasal aku jarang baca paper sebulan ni lagilah aku tak tahu apa-apa berkenaan isu semasa yang aku suka nak ambil tahu. Nak surf net pun rasa tak sempat, jadinya aku tidak banyak cerita yang hendak dikongsikan.

Yang kes paling aku tau pun peminat bola sepak kelantan yang terlebih adrenalin membakar trak baru-baru ini. Emosi betul peminat bola sepak kelantan ni. Tiba-tiba aku ambil kisah hal bola sepak Malaysia (read: La, tak pupus lagi bola sepak di Malaysia, ingat semua dah sibuk main squash pasal al maklum Malaysia pasukan belasahan dimana-mana, tak sangka wujud lagi mende alah ni ya).

Sabtu ini final Selangor dan Kelantan. Jadi kita tunggu apakah ada stadium yang akan terbakar?

0 comments: