Thursday, March 19, 2009

Side Parking Itu Seni...

Aku sangat suka ambil gambar kedudukan kereta sebaik aku berjaya meletak kereta di tempat yang sangat mencabar dan kalau tak kena cara, tak lepas nak masuk. Bagi aku ianya satu seni dan satu kepuasan sebab yea, berjaya sumbat kereta disitu. Bagi orang yang bekerja di kawasan sekitar Bangsar ni, seni meletak kereta sangat penting, kalau tak merayaplah dikau cari parking. Akhir kata, side parking itu seni tetapi double parking itu perosak suasana okey! :)
Posted by Picasa

9 comments:

NedLi Natalisz said...

Sempit tue tempat nak park.. kat situe ader tiang2 kecil mcm blajar buat side parking dulu ker? giler ah!.. hebat-hebat (^^i)

Anonymous said...

ala..padahal dia yg first park..pastu org lain himpit... kekek.. tak pn super imposed je ni

sueshana said...

betul betul betul...sokong anonymous...wakakaka

ezza erisa said...

ahahah dengki le tu... :P

meh sini ahkak kiah demo camne nak buat side parking....sorang ahkak kiah kutip rm5 cukup la..lepas susu dutch lady anak ahkak kiah..

aizam said...

kete dia ni ada roda kat tengah macam kete mainan budak-budak tu yang boleh parking sempoi mcm tu...

NedLi Natalisz said...

tiba-tiba terbayang ezza berkungfu, tolak keta ala-ala dlm movie Shaolin Soccer untuk buat side parking(^^i)

ezza erisa said...

ned,
kehkeh keh
kungfu panda? :P

xtually side parking tak susah mana..cuma kena kuatkan semangat dan berani. tapi jgn la pula sampai berani tak bertempat

yg penting agak2 muat tak..kalau tgk cam tak muat..toksah try masuk la..memang tak muat..kekekek

adieha said...

kagum betul cara ko parking.

hahaa. anonymous buat lawak. aku kalo byk kosong, baru aku buat side parking. kalo tinggal 1 slot mcm tu, sempit lak tu.. aku rela pg carik tmpt lain. takut tercalar kete je nnt.

Anonymous said...

kete kecik boleh le park macam tu..cuba bawak kete panjang.. sure tak leh... ahaks..