Tuesday, March 03, 2009

Perak Oh Perak

Entahlah, sehari dua bercakap pasal Perak..itu menarik. Tetapi lama kelamaan dah tak menarik. Macam-macam berlaku. Dari kejatuhan kerajaan Pakatan Rakyat secara tragisnya kepada penubuhan kerajaan Barisan Nasional yang penuh drama.

Bermula dari baring-baring depan kereta dan berterusan hingga ke hari ini. Sungguh tak larat aku nak ikuti. Bubarkan sahajalah kerajaan lama dan baru. Pilihanraya negeri. Masa tu kita tengok siapa yang sebenarnya rakyat suka. Tak susah pun... tak payah menyusahkan benda yang mudah. Mungkinkah pilihanraya akan diadakan selepas Najib naik jadi PM? Kalau sebelum dan kalah, takut tak sempat jadi PM pula.. :)

1 comments:

hashim habeed said...

Cadangan yang paling tepat bubarkan saja dun.. Dari baring depan kereta sultan hari ni sidang bawah pokok lak...
Apa nak jadik dengan Malaysia saya pun tak tau ... sedang dunia kecoh dengan ekonomi yang teruk kita sibuk bergaduh.