Monday, March 30, 2009

Mensukankan Kereta Buruk...

Gambar sebelum:


Gambar selepas:


Apa? Tak nampak? Menukar kepada sport spring lantas menjadikan kereta rendah sedikit. Kadar muat jari: 3 jari runcing aku untuk depan, 4 jari runcing aku untuk belakang. Kekurangan yang nyata - tayar 12 dengan rim besi. Huduh amat. Siapa nak sedekah rim 13 kat aku? kekeke. Kalau letak rim 13, mesti lagi nampak garang kot, segarang aku la. Pasal aku kan sangat garang macam garam orangnya. Hahaha.

Feedback: Corner terasa lebih stabil. Kena berhati-hati sewaktu naik turun bumper pasal sudah sagat lip depan sebaik turun dari bengkel pasal tak biasa rendah lagi. Nasib baik lip PU, kalau fiber sudah berkecai sakan agaknya. :)

Gambar lip depan yang akan menjadi mangsa sagat selepas ini. Jarak lip dengan tanah - 5inci.

4 comments:

deidaa said...

Awat aku nampak keta kancil yg sebelah tu je? :))

aloha said...

Aku ada Rim Sukan 13 inchi..

PM aku.... hehehe..

kui said...

apsal aku tak nampak beza...hahaha..buta

tak nak pasang kanggaroo bar dpn blkg? best woo... langgo divider longkang pon slamber jek :D

ezza erisa said...

deida: tah kancil sapo tah melepek kat sobolah tu..hahaha

aloha: rim sukan 13 inch percuma yang ku cari..kehkehkeh..ko tak letak word 'percuma' so takmo ah pm..kehkehkeh

kui: aku takde niat nak langgar longkang..so takmo pasang kanggaroo bar..lagipun aku kete kancil je..bukan kete kangaroo..kehkehkeh...