Thursday, February 19, 2009

My 14 February - Tunggu Punyalah Lama

Sofa murahan yang baru sampai pada 14 Februari. Hampir sebulan selepas tempah dari kedai perabut. Aku suka pasal ada warna merah. Warna kegemaran aku. Dan hitam kusyen tu pula supaya tak perlu la risau-risau kalau makanan tumpah. Tak nampak kotor. Hahahah. Kata-kata orang pemalas.

Bila dah sampai kusyen ni selepas sebulan duk mimpi-mimpi baring atas sofa baru, dan sofa dah sampai, baru aku perasan, ianya sangat padan dengan barang lain. Tikar merah, speaker tv hitam. Kotak speaker tv merah, rak tv pun hitam. Pendek kata, lepas ni kalau aku nak beli barang, nak kena cari samada hitam atau merahlah.




Ayu lepaking atas sofa baru. Habis melekat bulu dia jelah. Ini gambar bogel ayu. Harap jangan sebarkan nanti sian dia, kena letak jawatan sebagai KDUN (kucing dewan undangan negeri) Bukit Setiawangsa pula!





Posted by Picasa

4 comments:

ITik said...

waaa... sofa baru nampak ezza...
bila aku leh g lepak2 kt atas sofa baru ko ni... hehehehe

muasss said...

Biar aku teka brapa harga... RM300 or lebih skit..betul? hehhe... apsal beli yg murah sgt... belilah bovine leather dari Italy baru bulu kucing tak lekat..

ezza erisa said...

hahah itik ku sayang........... :D

hohohoh tak dapek sofa rege 300 lebih sekit di kuala lumpur neh....

hahaha bovine leather tak mampu den..org kaya...je mampu :D

deidaa said...

Ayu busukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!
Opss lari topic sofa & ayu.. geheheh!