Wednesday, February 04, 2009

Bersedudukan? Report Kat Sultan!

Pelik sungguh aku. Kedah tak ada Majlis Agama Islam ke? Kot ya pun nak jatuhkan kareer politik orang, tak perlulah sampai mengadap Sultan. Pergi report kat majlis agama sudahlah.

Apa kena mengena dengan dia bawak perempuan simpanan pergi majlis-majlis rasmi bagai? Kau rasa orang bersekedudukan berani ke bawa perempuan simpanan berjalan-jalan. Setahu aku perempuan simpanan ni...kelas kelas pelacur atasan je. Layan sorang lelaki sahaja. Diberi rumah diberi kereta etc but never to see together with forever!

Silap-silap perempuan tu isteri nombor dua dia ke? Siapa ke? Takkan sampai beranak pinak dan selamba tayang kat orang ramai kalau perempuan simpanan, sementelah dah jadi exco negeri pimpinan kerajaan bukan BN? Yang memang diketahui kena jadi sangat baik. Tak boleh silap mencarut sikit mesti keluar televisyen punya. Berpayung kuning pun masuk berita waktu perdana kan?

Kalau dah selalu bawa jalan-jalan, mesti ada gambar perempuan simpanan itu dengan anak dia kan? Takkan takde yang baik hati nak pos kan gambar exco Kedah berpegang tangan dengan dia kot? DVD macam Chua Soi Lek ada tak ya diedarkan dipasaran, nak gak tengok.

Oh soalan releven aku tadi, kenapa mengadu kat Sultan? Kenapa bukan kat Majlis Agama Islam Kedah?

5 comments:

Anonymous said...

lelekkkss aaaa.... takkan meloncat2 mcm berok lakkk. PAS bukannya tak biasa fitnah org. dulu pas fitnah dr.m ada pompuan cina, sampai skrg tak dak bukti. ada PAS rasa besalahhhh.....tak dak ponnn. itu pemimpin PAS yg tabur fitnahhh.... bukan org bawahannn. bukan ahliii.... pemimpin tuhhh....

peon pencen.

ezza erisa said...

tak meloncat macam beruk pun..just curious..why go to Sultan? Are they never knew the existant of majlis agama?

Aku bukan pro pas pun...bukan pro PKR..bukan pro DAP..bukan pro BN...as a matter of fact, aku menyampah dgn semua politician (yes obama included!) pasal depa rasa depa kuat..untouchable... kuasa buat rabun mata bla bla bla...

so i am not going to jump up and down like monkey when I heard these kind of story...every politicians are dirty and lying. thats what they do best!

to qualify as politician first you must be very good at lying.

kasorrga dunia said...

nok gi pejabat agama guano mugo keling... tuh la pasal... ooo berat mu...

komander said...

ambo stuju pandange demo ezza..
buat gapo report ke sultan..gi la repot ke polis ka noo..?
tapi tu laa..mslhnya dia tu india..bkn islam..tapi hok dok ada pon yg dok merintah negara pomng penuh maksiatt dokk..

komandeerr

ezza erisa said...

kassorga,
i believe the correct term is india...the word that u used is not appropriate...tq


when i wrote this entry the truth has not being revealed yet. so i do not know who is the ADUN that they talking about.