Tuesday, January 13, 2009

Power Point!

Cerita agak kelakar aku dan Suzana (rakan sepejabat) pada minggu lepas. Dia tengah key in nama-nama fail dalam bilik filing. Dia guna notebook untuk taip nama-nama fail yang nak ditutup dan dilupuskan.

Ezza: Ada power point ke? <-- merujuk kepada plug elektrik.

Suzana: Tak pakai power point, pakai Word je. <-- merujuk kepada perisian yang dia tengah guna.


Lawak lak rasa, macam itik dengan ayam bercakap. Tapi jawapan Suzana kalau untuk soalan aku, aku rasa agak kelakar lah kalau merujuk kepada plug elektrik. Pasal boleh cucuk plug kat Microsoft Word pulak.

Sah kau orang tak rasa kelakar, hanya yang mengalami je rasa benda ini sangat kelakar. :)

2 comments:

kuizikel said...

muakakakakka... mcm pikachu bckp ngan barbesour...

Shah said...

wakaka..memang kelakar...tak kering gusi aku membacanya....macam aku sendiri yang mengalaminya...ishhhh