Monday, January 05, 2009

Menarik Januari

Selamat tahun baru. Semoga rezeki kita bertambah murah pada tahun ni. Semoga cepat kahwin kepada aku dan kawan-kawan andartu yang lain. Hahaha. Okay, berbalik kepada jenaka. Mari tengok yo!

Ehem! Perhatikan ayat dalam info di atas, Tsunami 2006 ya? Good work. Banyakkan tidur dan tengok cerita tak ada faedah. Pakej learning jangan subscribe yo jang!


Berhati-hati, ada penyamar di sebalik patung-patung berunag! Yang mana satukah bukan patung beruang sebenar?


Ini karpetkah? Atas bulu kucing? Hehehe


Hebatnya kucing ini mendaki bukit. Caya lah sama dikau! Lokasi kucing naik bukit, di Bukit Keluang berhampiran tepi pantai yang indah permain.

Posted by Picasa

5 comments:

ida said...

terer ar ayu menyamar...
leh jd spy kahkah...

nadya said...

ayu is soo cute.

ezza erisa said...

ida, hahaha ayu memang camtu..dia boleh duduk statik diam je....konon sembunyik la tuh...

nadya..thanks..kuceng kan...mana ada yang tak cute.. :D

cik bintang said...

hihihi
selamat tahon baru juge
semoga kite yg andartu ini
akan bertemu jodoh..
hihi ahaha
aku nak gelak je bace entry ko nih

alerts said...

You these things, I have read twice, for me, this is a relatively rare phenomenon!
handmade jewelry