Monday, November 17, 2008

Nak Buat Perarakan Bogel?

Bantah kenaikan harga sewa PPR dengan perarakan bogel? Oh come on, are u really that stupid? Aku ingat kat Amerika sahaja yang ada orang berarak bogel. Aku ingat kat Amerika sahaja ada perarakan gay. Aku ingat semua benda yang membabitkan tidak pakai benang walau seurat tidak akan pernah berlaku di sebuah negara yang penduduk Islamnya melebihi 50%. Aku ingat dalam hayat aku, takkan ada ugutan macam ini berlaku di Malaysia. Aku ingat juga, hanya orang tak waras atau gila sahaja yang tak malu tunjuk anu pada khalayak ramai.

Tetapi rupanya aku silap. Rupanya ada ramai orang yang macam waras tetapi gila. Mungkin juga gila seks. Ada juga orang bodoh ugut nak buat perarakan bogel sekiranya PPR dinaikkan ke RM250 sebulan. Aku cadangkan kalau jalan juga perarakan tersebut, kita yang ramai-ramai waras dan tak gila ini, pergi tengok. Jangan lupa bawa lastik. Kita ramai-ramai pakat lastik anu-anu orang tak malu ini.

2 comments:

aloha said...

Aku nak bawak kamera je....

hahahaha...

chuckiesd said...

bwk lastik eh...hahahha...lastik kan jer deorang ni..stupid..cam tak de tamadun pulak...