Friday, September 26, 2008

Selamat Hari Raya!

Esok pagi aku akan berangkat pulangg ke kampung halamang (tambah g) sebelum orangg mula bangung sahur. Aku tidak mahu kandas di tol Gombak seperti tahung lalu akibat terlambat bangung. Akan ku update blog ini sepulangnya aku dari kampung walaupun dua minggu selepas minggu hari raya merupakan minggu yang sangat sibuk bagi aku!

Terhibur aku dipagi ini apabila melihat berita laporan polis pemuda UMNO berkenaan Teresa Kok menghina telur. Hahahahaha. Telur ayam ke telur siapa yang rasa terhina itu? Kahkahkah. Tolonglah, dah masuk 51tahun merdeka, ada sahaja kebodohan yang nak ditunjukkan kepada pengetahuan umum.

Sekali lagi, selamat hari raya dari saya, ezza erisa. Memohon keampunan atas segala terkasar dan terlembut. Semoga perjalanan kita semua selamat ke mana-mana destinasi. :)

3 comments:

Aloha said...

Selamat HAri RAya !!!
Maaf Zahir dan Batin...

Enjoy Life !!!!

aizam said...

jagan lupa sekut raya hantar rumoh ke ke ke... telur tu kalau panas mati lahhh!! :)

suealeen said...

ezza,
selamat hari raya, maaf zahir batin, semoga selamat di jalanraya!

kem kopok keping + budu bleh? hehehe...