Monday, August 25, 2008

Rebat Tunai Akan Dikaji Semula

Sewaktu membaca surat khabar berita minggu semalam, di muka depan ada menyiarkan berkenaan rebat tunai akan dikaji semula kerana katanya kalau di tarik dan dimasukkan ke dalam minyak, harga minyak boleh dikurangkan dalam 30-40sen lagi dari harga sekarang.

Soalan aku, masa bulan Jun hari tu, tak sempat menyempat buat keputusan kurangkan subsidi minyak, bagi rebat tunai segala, tak kaji dahulu ka? Pening la cik kiah camni gayanya.

4 comments:

Jie said...

ezza dah sempat tuntut tak rebat baru ni?

kak Jie dah...tapi ramai pula yg mula risau...bila dah ura2 mcm ni

>hulur penadol pink...:D

Ecah said...

adeh~ ecah blom sempat lg nak claim rebet.. bulan 10 bru bleh.. mana aci cam gini.. kejap naik, kejap rebet, kejap kaji, kejap turun.. *gile..

Diver.Miskin said...

salam,

kat Malaysia nie... ada ker perkataan 'perancangan' dlm kamus??.. semua keputusan ad-hoc jer yg ada...

hashim habeed said...

Kerajaan Flip Flop
Keputusan Flip Flop
Kenyataan Flip Flop
Orang Bawahan Flip Flop
MP / Adun Chipmore
Rakyat TErngaga