Monday, August 25, 2008

Berapa Banyak Mahu Sumpah?

Terdahulu Saiful bersumpah, lepas tu Encik Najib bersumpah, kemudian Najib memaksa-maksa Anwar pula bersumpah. Ikut suka hati dia lah nak bersumpah ke idak? Trend sekarang ni trend bersumpah ka? Lepas ini mahkamah kosonglah, semua orang pergi masjid untuk bersumpah dan siapa yang berani bersumpah dialah yang betul.

Jangan jadi sesumpah sudahlah. Boleh bertukar-tukar warna.

2 comments:

kasorrga dunia said...

abih... xkan takut kot?
berani kerana benar...huhuhuhuhu

p/s: sy bersumpah...sy x penah tgk citer "jgn main belakang"

Anonymous said...

manusia ni kalau dah hitam kelam hati tu, mana nak takut kat Allah? tu yang ringan je mulut nak bersumpah tu. bukannya soal berani kerana benar. lagipun bersumpah macam tu ada ke termaktub sebagai sebahagian dari undang - undang (sivil dan syari'ah) bagi membuktikan kesalahan atau membebaskan diri dari tuduhan? kalau ye, pi le suruh si Razak Baginda ngan dua ekor polis tu bersumpah yang diaorang tak terlibat ngan pembunuhan Altantuya. tak payah susah susah dok bicara kes tu. tak de nak membazir duit rakyat.