Saturday, July 12, 2008

I AM SICK OF I HAVE PROOF!!

Ezam, Anwar, sesiapa sahajalah, jangan main drama swasta minggu ini lah. I am sick of it. Rasa nak muntah. Muntah warna oren campur biru campur warna unggu sekali.

Tak payahlah lagi nak ugut-ugut 'saya ada bukti, saya akan kemukakan apabila tiba masa yang sesuai'.

Terbaru Ezam, 'saya akan kemukakan rahsia PKR jika hinaan dan serangan peribdi kepada saya tidak dihentikan'.

IF you have something to share, just throw it on the table. Jangan berdolak dalih. Sah sah tiada apa. Baik di pihak Ezam, Anwar, Najib, Paklah dan semua orang lagi. Malah laman blog yang dakwa mereka ada klip video Khairyl Jamaluddin buat dot dot do pun sampai sekarang tak keluarkan apa-apa. Why? Because you, you and you just talking bullshit and nothing more.

Do not ever believe when people said they have proof and will share it on the right time.

Macam umpan psikologi kanak-kanak,

Contoh ayat:
Kakak: Kalau adik duduk diam, nanti akak bagi teddy bear besar yang kita tengok hari tu.
Adik: Betul kak?
Kakak: Betul betul. Akak bagi dua teddy bear besar itu.
Adik: /duduk diam je.
Kakak: /tengok adik duk diam. (dalam hati: menjadi taktik aku! boleh keluar pergi dating dengan buruh bangla pakai topi kuning buat bangunan, usahkan teddy bear, aiskrim pun tak berniat nak bagi).

Nampak ironinya: Ayat-ayat 'saya ada bukti' hanya sekadar umpan semata-mata. Aku tak akan percaya perkataan 'saya ada bukti' selagi belum keluarkannya.

1 comments:

Anonymous said...

"saya juga ada bukti....tapi esok2 la saya kemuka kan...."kekekekeke....
politik kat msia nampak dirty ja neh.....satu jer...POLITIK tak kotor...org yg berpolitik tuh yg kotor n nampak kotor n buat kotor...better lagi DIRTY JOB kat channel discovery....
kalo betul ader bukti yg sahih just kemukakan ajer....neh nampak lebih pada perang saraf@psikologi aje..nak menakutkan pihak lain....nampak childish jer...sama mcm org nak bergado.."aku tumbuk kang bersepai.."buat apa cakap aje....buat dulu...baru cakap...
ACTION 1st...TALKED LATER bohh.....