Friday, June 06, 2008

Kenyataan Tak Pandai Seorang MB

'Too long in comfort zone' huh? Siapa yang berada dalam comfort zon? Kalau macam ni, aku yang tak berapa angin dengan kenaikan harga minyak pun rasa nak angin. Apalah malang bermenteri besarkan orang yang apabila mengeluarkan kenyataan tak fikir panjang dulu ni. 'The price hike teaches us to appreciate what the government have done?' Oh my God...saya pengsan dulu ya. Terima kasih.

Tidak lupa kepada Encik Sami No Value yang mengeluarkan kenyataan 'rakyat masih bertuah kerana petrol naik RM0.78 sahaja'



Posted by Picasa

8 comments:

mudin001 said...

Babi pun tak buat kenyataan macam tu...

suealeen said...

bisingnye la pakcik sorang ni... duit royalti yang mintak dulu tu dah dapat ke belum? havoc sat je.. pastu diam.. arghh... melayu mudah lupa!!

Hashim said...

sememangnya semua pak menteri KERAjaan Babi Negara stay in comfort Zone soooooo long time alreadi.... What to worri Go there got allowance, stay there get claims, buy here got sponser, issue project get commision, sume more talk talk cheat people......
stupid fellos

adihamka said...

ini bingai namanya.
bingai melantun-lantun!

Anonymous said...

Anok Oghe Tupat - AKA Org Minyak Yg Dah X leh Jadi Org Minyak Sbb Minyak Naik. Tq F**k Lah.

SKARANG NI AKU DOK MENYUMPAH SETIAP PENGUNDI X KIRALAH DIA PENGUNDI BETUL KER PENGUNDI HANTU YANG MANA MENGUNDI B*BI NASIONAL (BN). KERANA MEREKALAH SELURUH RAKYAT MALAYSIA MENDERITA!!!!!!!!!!!!

Dr Blog ahmadatalib.blogspot.com

* kerajaan kita tak berhati perut!
* tak boleh buat beransur-ansur kah?
* saya pakai kereta Perodua Kancil. Kenaikkan ini menjejaskan hidup saya
* kalau macam ni, macam mana nak pergi cuti dan jalan-jalan cari makan
* What! They think we are millionaires ah!
* I regret voting the Barisan Nasional and put them back into power
* Is this how they return our faith and trust?
* BN menang pilihanraya, rakyat menderita
* Memang betullah orang kata BN tu maknya Barang Naik!
* Kalau ya pun nak naikkan harga, takkan tak boleh buat berperingkat
* Dahlah naikkan harga minyak, RTM pula cuba nak bagi hati kita sedap tetapi mereka tak ikhlas
* Tak boleh pakailah dia ni!
* Kita kena ajar BN di pemilihan akan datang
* Menteri memang mudah cakap, tetapi kita rakyat biasa yang bisa
* Dengan cara macam ni BN harap nak kembali berkuasa di Pulau Pinang, Kedah, Perak dan Selangor? Pergi jalan dah!
* Kerajaan dah bayangkan nak naik harga, tetapi tak sangka sampai begini!
* Apa dah jadi?

HjMisaiKontot :الدليل السياحي said...

Memang kenaikan harga minyak membebankan setiap org kecuali para pemimpin KERAjaan BN...

Tetapi jangan kerana harga minyak naik anda tidak dapat melancong...

Kami boleh membantu anda melancong mudah & murah.

www.jomjalanjalan.com

kasorrga dunia said...

guano org nok undi pembangkang kalu dok memBABIkan org lain... hehehhe... insaf lah weh... aku pon bangkang gok... tp xdok la sapa nok panggil org babi...hehheheh

p/s: pahnih, aku pon kena babi jugok bokali...hehehe

Anonymous said...

kesianla kat babi, dah la babi, dikata babi lagi...babi yang betul-betul babi mesti tersedak-sedak je sebab asyik sebut nama babi...sikit-sikit babi, sikitsikit babi...cubalah cakap tenuk ke, cipan ke, ungka ke, siput babi ke, ....tapi oleh kerana babi adalah binatang yang sangat babi, maka sesiapa yang macam babi akan dikata babi, walaupun dia sebenarnya babi...gasak korangla...jangan gila babi sudah...