Tuesday, June 10, 2008

Harakah Demam? Atau Aku Demam?

Setahu aku, tarikh 12 Julai telah dipilih untuk berdemonstrasi (lagi!) kat KLCC. Tiba tiba Aizam bagitahu tarikh demo adalah 13 Jun seperti yang dikeluarkan oleh harakah. Apa, aku demamkah? Atau harakah yang demam.

Atau ada dua perhimpunan? Kalau dua perhimpunan, apa pasal dibuat pada hari bekerja? Sebagai warga Kuala Lumpur, aku menyampah sangat-sangat dengan demo dihari bekerja. Atau sebarang sekatan jalan raya akibat demo, atau sebarang sekatan jalan untuk apa-apa acara sekalipun kerana satu jalan sahaja tutup, seluruh ibu kota akan mengalami kesesakan luar biasa tenatnya. Secara rasionalnya, buatlah di hujung minggu, lebih ramai yang panas hati akan turun menyokong.Aku rasa, demo demo juga, akhirnya orang atas sana buat dunno juga.

Atau hanya kesilapan tarikh? Tertukar dengan tarikh kenduri kahwin anak jiran tetangga? :)


Posted by Picasa

1 comments:

amoi said...

dpt emel 13 jun...lepas solat jumaat...