Monday, March 31, 2008

Heliza: Mangsa Keadaan atau Mangsa Fesyen?

Sewaktu menonton Anugerah Bintang Popular sebentar tadi, sewaktu tiba giliran Mawi dan Heliza membuat persembahan.. reaksi pertama aku sewaktu melihat baju yang dipakai oleh Heliza ialah... badut manakah yang terlepas ini? Sempat aku sms kawan-kawan dan akhirnya sessi gelak ketawa bermula.

Ingatkan aku seorang yang rasa Heliza sudah berubah profession menjadi badut sarkas rupanya bukan aku seorang. Penuh forumner di bilik gossip cari.com.my turut mempunyai pandangan yang sama. Apalah malang nasib Heliza kerana terpaksa memakai pakaian sedemikian.

Seperti mana Ina Naim masih dalam kenangan aku kerana pakai bunga besar di telinga, begitulah juga akan aku kenang si Heliza ini (maaf ya orang sekampung!). Peminat Heliza jangan marah aku, marah designer baju dia. Ala-ala nak sabotaj gitu. Dengan seluar robol-robol dengan baju biru ala-ala kot hujan... adeh kesian Heliza.

Image Hosted by ImageShack.us


Gambar besar disini

Update:
Permintaan Anon, nak tengok gambar baju cicak pokadot yang Heliza pakai masa Finale AF 5

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

6 comments:

sebol said...

Aku rasa prinsip dia macam ni
"I'll wear anything yg menutup aurat".

Wawa said...

wah peminat kipas mati dia backing/

heheh.

:)

Anonymous said...

ezza

saya sependapat dgn u, why don't u tunjuk gambar final af5 yang heliza berpakaian macam cicak girl...

hehehe.... jgn mare, bikin hilang tension je...

ezza erisa said...

sebol, sepatutnye dia kena prinsip camni

'"I'll wear anything yg menutup aurat but not weirdo style"

anon...saya dah update permintaan you nak tgk baju cicak pokadot dia tu..hehehe ..enjoy!

zuhairy.mustafa said...

actually baju dot dot ni cantik, wlpn pelik. tp sbb pemakainya kureng cantik, jd x cantik la.

sebol said...

tak inovatif la macam tu ezza.

zaman dulu, aku tengok org pakai tudung dengan skirt labuh pun aku rasa pelik.

tapi zaman sekarang dah normal.