Monday, December 17, 2007

Promosi Percuma

Promosi percuma ini khasnya untuk fanatik kuning, BERSIH, DIGI. Dan terutamanya Shell. Sebab cawan ini datang percuma dengan pembelian minyak hitam di rangkaian kedai-kedai yang menjual minyak hitam. Saksikan alam magik ini. BERSIH mungkin boleh pakat beli cawan ini kerana ianya sesuai dengan tema anda. Menghapuskan kegelapan.

Sekarang Hitam.




Proses transformasi



Sekarang KUNING! Yay Shell, Yay DIGI, Yay Bersih.


Posted by Picasa

4 comments:

Anonymous said...

ezza ,
kalo beli minyak itam kat shell confirm dapat mug tu ke?
teringin nyer....

-kak na-

Wawa said...

hahha

ko tahu aku kena saman ekor pasal bawak kete laju pasal nak pergi bersih itu hari lah..

ampeh..

hari2 lain aku bawak sampai 180 tak kena pulak.

ezza erisa said...

kak na, masa saya beli tu...dapat la (jumaat lepas) tatau la kalu dah takde promosi

tapi shell selalunya memang selalu bagi freegift..jgn beli kat bengkel dah..dorang dah pau siap2 freegift tu..kekeke

wawa.wah....come joint the speed trap club :D

cityiklan said...

http://cityiklan.blogspot.com
http://iklancoffee.blogspot.com
http://andaforex.blogspot.com
http://singgahiklan.blogspot.com
http://iklandimalaysia.blogspot.com
http://incomeiklan.blogspot.com
http://www.liteforex.com