Thursday, December 27, 2007

Di Hari Aku Merasa Jengkel

Untuk memulakan perbualan dengan aku di YM tidaklah sesusah mana. Aku selalunya bersikap terbuka. Samada anda di sebelah sana seorang perempuan atau seorang lelaki, seorang pelajar, seorang pekerja, asalkan jangan mulakan dengan soalan yang menjengkelkan, maka sessi berkenalan akan berjalan lancar. Lagipun kalau aku nak menyombong, aku tak paparkan Yahoo ID dan aku tidaklah pula memasang perisian yahoo messenger di komputer aku. Hahaha.

Si Miss_Gerek dibawah ini memulakan soalan, "awak sapa, add saya neh?". Sesuatu yang aku jarang buat. Selalunya apabila menerima permintaan barulah aku akan add.

Tambah menjengkelkan si miss yang claim dirinya 'gerek' ini (gerek ni kalau yang tak tahu, maksudnya bagus) agak selenger sedikit. Apabila aku yang berID kan "ezza016" dengan screen name ezza erisa ini, di soal "awak ni lelaki ke perempuan?". Aduh mahu sahaja aku terajang otak kirinya kalau di depan mata.
1. Kebodohan yang nyata. Ada ke lelaki pakai nama ezza erisa? Pondan mungkin ler.
2. Kalau lelaki, tentu kau fikir dia nak ngorat kau ke? Miss Perasan Gerek?


Sudahnya. aku print screenkan screen aku, menandakan aku belum add dia. Dia sahaja yang add aku.




Sepertimana di jangka, si perasaan gerek ini tidak pandai membaca screen yang tertulis "add miss_gerek to your list" ini. Masih menekankan yang aku ini yang add dia. Sudahnya, aku keluarkan ayat-ayat sakastic aku. Yang jarang aku gunakan. Dan sudahnya, aku siap masukkan dia dalam list ignore aku. Moralnya, aku taknak berkawan dengan silambam. Yang apabila ditunjukkan bukti dia yang add aku dulu, masih nak menegakkan tali kasut basah dengan mengatakan aku yang add dia dulu. Apa otak kiri kau rosak ke?

Oh dia tak salah apapun rasanya, cuma apabila soalan bodoh ditanya pada waktu yang salah, maka beginilah hasilnya. Yang lain jangan tetakut nak tegur aku, ini cuma contoh jangan mula tegur aku dengan soalan maha bodoh. Terima kasih.


Posted by Picasa

2 comments:

sebol said...

tahap testaron ezza perlu dikurangkan

Wawa said...

haha ezza..suspende aku baca tajuk entri kau..ingat nak cite pasal aku.

ngeh ngeh ngeh...siapa kah yang gerek itu?

tak gerek betul.