Tuesday, December 11, 2007

AD Resort



Aku suka AD Resort yang lawa. Walaupun AD Resort versi standard tak lawa langsung, tapi kalau dah di touch up memang amatlah lawa. AD Resort yang kat belakang aku ni warna kuning, belakang memang cantik. Tapi dah aku terpotong dia, tak bolehla aku tangkap gambar bontot kereta dia (erk..dahla hobi aku snap gambar belakang kereta). Terpaksalah juga aku ambil gambar dia dari cermin sisi aku sahaja. Cantik sangat. Oh jangan amalkan, payah siot nak tangkap gambar dari dalam cermin sisi sambil memandu



Posted by Picasa

2 comments:

Aizam said...

sama lah ngan kawan aku ada sorang tu minat betul ngan AD resort.. Tp AD Resord tak boleh diketegorikan sebagai Kei-CAR sebab saiz dia tak standard..

kasorrga said...

dont snap & drive... bahaya...