Friday, November 30, 2007

Periuk Mawi

Image Hosted by ImageShack.us


Sungguh menjengkelkan. Sampai ke periuk, kau nak jadi model? Periuk pun nak ambil kau jadi model? Kalau tak lekat muka Mawi kat kotak periuk tu, tak laku ke periuk?? Memula aku macam berkenan, sebab satu set lengkap, murah pula tu. Boleh dibeli dan bagi hadiah kepada kawan-kawan yang naik pelamin semperna cuti sekolah ini.

Tetapi apabila terpandang kotaknya, bukan periuk yang menjadi model, tetapi muka penyanyi idaman anak-anak dara seMalaysia, maka aku putuskan...TIDAK. Muntah darah aku nak bawa kotak periuk bermodelkan Mawi ini.

Oh, aku tak suka Mawi! Kepada peminat-peminat Mawi yang berjumlah ratusan ribu, bolehlah berlari ke pasaraya berhampiran anda untuk mendapatkan periuk belanga cap Mawi ini.Cepat sebelum kehabisan, takut terpaksa tarik-tarik rambut pula untuk mendapatkan set periuk belanga terakhir kalau lambat.


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

6 comments:

mayatkeras said...

macam kat carrefour jer..hehehe

paNavia said...

aku nak satu set..
belikan.. belikan..
best masak2 tu.. hihi ;)

carrefour eh? mawi duta kan?

kasorrga said...

don't judge the periuk by it kotak...

Cik Kordi said...

WTF!!!!!!!!!!

ezza erisa said...

a'ah carrefour...

carrefour pun satu...mcm la tak laku kalu tak ada duta

better give the duta money..pada orang dalam bersamamu.
huh

nida said...

huhu aku baru je gi carefour
asal tak nampak pung...
ko ni advance tul ar...
cam nak beli jek..
utk member aku yg nak kawin coz dia mawi fans hehe :P