Wednesday, October 31, 2007

Tiada tajuk sesuai

Aku sangat sibuk, rasanya dua tangan tak cukup untuk diri aku sepanjang 2-3minggu selepas raya ini. Sekembalinya ke pejabat, sudah tinggi bertingkat susunan fail-fail yang menunggu. Tidak termasuk dengan kursus yang berlangsung pada 25-28hb yang lepas. Aduh, semuanya memerlukan perhatian sehingga tidak ada masa untuk aku berenak-enakkan di hadapan komputer.

Sekembalinya ke pejabat selepas 6hari bersepak terajang di hotel Royale Bintang (yang amat lembab perkhidmatannya, tidak disyorkan kepada mana-mana korporat untuk membuat apa-apa event di sana jika hotel lain masih ada) sibuk pula dengan persiapan mesyuarat di Bellagio, Italy.

Aku tidak pernah ke Bukit Bintang selepas pukul 10.00 malam tetapi peluang bermalam di hotel Royale yang terletak di Jalan Bukit Bintang benar benar membuatkan aku buka mata. Terasa seolah-olah aku berada di Bangkok. Begitu banyak kedai-kedai urut, segala jenis 7Eleven wanna be, dengan mat bangla yang bekerja di dalam pasaraya 24jam tetapi tidak tahu bertutur bahasa Inggeris dan Melayu yang membuatkan aku hampir nak menerajang mukanya pada pukul 12malam setelah 10kali aku cuba menerangkan apa yang aku nak, tetapi tidak di fahami oleh beliau.

Gambar sewaktu balik dari Welcome Dinner di Bangsar Seafood Garden Restaurant
Image Hosted by ImageShack.us


Aku nampak gergasiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, tolong
Image Hosted by ImageShack.us


Cuba teka, kat Kuala Lumpur atau kat Arab Saudi nih?
Image Hosted by ImageShack.us


Sekembalinya aku ke pejabat, setelah lama tidak memblog, aku dikejutkan dengan kadar saluran internet yang amat lembab, basah, dan amatlah tidak masuk akal. Pakej 1.5mbps aku sudah menjadi 300kbps????? TMBekkk... Apa ni? Cepat selesaikan, aku sudah lapor dan dijanjikan untuk kembali ke asal dalam tempoh 24jam. Ini sudah lebih. Cepat bertindak la!
Image Hosted by ImageShack.us

0 comments: