Thursday, September 06, 2007

Ashraf dan Bunga

Image Hosted by ImageShack.us

Wah.. mesranya pasangan ini bercumbuan... lensa kamera itu tajam. Jangan kerana berada jauh dari Malaysia, maka kita bebas bercanda sakan di tepi pantai! Inilah hasilnya. Gambar-gambar cumbu mesra Ashraf dan Bunga sila click disini as forwarded to my email!

Jangan salahkan teknologi. Tiada gambar forward tanpa pelaku!

Tetapi mereka artis maka beginilah nasib mereka....kalau hendak diikutkan yang tak artis...siap rakan 3gp tak pakai baju pun tak popular ke mana!


ASHRAF AKUI CINTAKAN BCL

Oleh: sup ekor

"Saya akui saya dan Bunga Citra Lestari BCL memang bercinta," demikian luah Ashraf dalam sidang akhbar yang dilakukannya di The Curve, Mutiara Damansara pada 3 September 2007.

"Gambar yang diambil itu merupakan percutian romantik antara saya dan BCL. Bagaimana Paparazzi boleh mengambil gambar itu, saya sendiri kurang pasti kerana masa itu saya dan BCL berkelah bersama-sama beberapa rakan lain.

"Memang saya akui tertekan dan kecewa dengan penyebaran gambar tersebut, namun ia memberi satu pengajaran pada saya. Semua orang membuat silap, jadi saya sedang belajar dari kesilapan!

"Kami baru kenal 3 bulan (April 2007) apabila bertemu dalam Beat TV. Namun apa yang boleh saya katakan, BCL merupakan gadis yang berjaya memikat hati saya. Kedua ibu bapa kami telah mengetahui hubungan ini, dan mereka semua merestuinya," tambah Ashraf.

"Di sini saya nak minta maaf pada semua peminat dan sesiapa sahaja berhubung penyebaran gambar itu. Dalam hal ini, memang saya amat berhati-hati... namun ia terlepas juga. Saya harap peminat faham dengan situasi ini," ujarnya.

Ditanya mengenai sejarah silam BCL yang sering mempermainkan perasaan lelaki, katanya dia mahu melupakan itu semua. Sejarah biarlah tinggal sejarah kerana apa yang penting dia mencuba untuk menyintai BCL sepenuh hati.

"Ikhlasnya, saya tetap malu dengan apa yang berlaku. Tentang pandangan orang mengenai saya dan macam-macam lagi. Bila jumpa orang dan mereka tegur saya, hati saya jadi gentar apakah orang itu dah lihat gambar tersebut? Namun dalam hal ini, saya kena jadikan ia sebagai cabaran masa depan. Yang lepas tu biarlah berlalu," jelasnya bersungguh.

Mengenai perkahwinan, katanya dia belum terfikir ke arah itu lagi. Jelas pelakon dan pengacara itu, dia kini mahu tumpukan perhatian terhadap isu ini dahulu termasuk mengendalikan program bersama Astro.

"Perancangan masa depan saya ialah untuk membuat produk sendiri bagi stesyen TV. InsyaAllah ia mungkin akan dilaksanakan mulai tahun hadapan," ujarnya.

2 comments:

malaysia baru said...

Dunia artis agak menakutkan & ramai yang terkorban di dalamnya...
Dunia artis pencari glamour
Asalkan dapat, berkorban apa saja..
Hatta maruah
Menjadi gah di depan peminat
Rupanya kalah dek nafsu...

Carilah rezeki yang halal...

ezza erisa said...

some of the berlagak macam idol remaja..tetapi kalau di selidiki lebi h kepada idiot remaja..

lemas dalam arus glamour.

aku tak faham bila artis menyebut mencari 'rezeki halal' apabila berada dalam persekitaran yang begitu..