Thursday, August 02, 2007

Letak Kereta

Aduh, sedihnya hati aku. Baru sebulan aku cat bumper baru aku sudah calar teruk. Sampai ke fibernye terkeluar sekali. Bekas simen warna merahnya pun keluar sekali. Apa payah sangat ke keluar parking tanpa menggores kereta orang?

Aku doakan orang berkenaan mendapat balasan setimpal. Kalau parking pun macam orang retard, jangan susahkan orang lain.

Aku benci, kecewa, rasa macam nak terajang kereta berkenaan. Sayangnya apa yang aku ada hanyalah lokasi kejadian tanpa sebarang suspek. Iyalah, dah gores kereta lawa, takkan nak tunggu sampai tuan dia datang kerat 11 kan? Mestilah cabut lari awal-awal. Oh aku doakan masa dia cabut lari dari lokasi kejadian, berlaku sesuatu pada kereta dia sehingga menyebabkan dia kena keluar belanja untuk membaiki kereta dia.

I hate people who dunno how to exit the parking space properly without scratching other people's car. :(

Mangsa kejadian:

Image Hosted by ImageShack.us

3 comments:

Wawa said...

ah..

kasihan kereta ko

ku harap kerta baru aku tak kena mcmtuh, kalau tak mesti frust aku frust manjang dan ada rasa suicidal.

mayatkeras said...

hehe...kalau keta kat kl ni taksah kalau takder calar...

ezza erisa said...

wawa,
begitulah rasa hati ini...:D
sungguh rasa nak maki...
bumper tu baru cat sebulan..

mayat,
tulah..tapi ralat sihhh.....
sakit je mata tgk..

takpe..kang...bungkus dalam kain simpan kat basement jelah kete..hehhee