Tuesday, July 24, 2007

Juara the Worst Vehicle?

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Protong best.. proton best. Aku suka tengok iklan Proton i care. Aku tak tahu kenapa, tapi aku rasa happy sewaktu menonton iklan tersebut. betul ni. Cuma babak akhir dimana di Pusat Service, kemudian ada seorang wanita tutup pintu kereta dan kainnya terkeluar dan dikejar oleh mekanik I Care, untuk menunjukkan mereka begitu ambil berat pada pemandu kereta Proton itu seakan DeJavu. Bukankah adegan yang sama berada dibabak akhir untuk Iklan stesen minyak BHP pada ketika awal-awal BHP menukar warna stesennya kepada warna oren? Aku dejavu atau ingatan aku begitu tajam sekali? ;)

3 comments:

sebol said...

Sebagai orang yang berada dalam feul retail, yang selalu perhatikan iklan, maka jawapan dari aku ialah Ya, bukan dejavu.

ezza erisa said...

yes..thank you. ;) aku hampir nak hempuk kepala ke dinding apabila aku tanya rakan-rakan lain dan mereka tidak mengingati langsung adegan sebegitu di iklan lain..

zuhairy said...

hehe..bkn care sgt pn..sbb awek cun je naik neo tu..klu aku pn care..klekekek..