Tuesday, June 12, 2007

Pissed Off

Korang ada lesen memandu? Dapat lesen tu memang lulus ke atau korang bagi duit under table kat tester JPJ masa ujian dulu?

Hari ni masuk kali ke seratus dua puluh aku pissed off pasal memandu dan parking. Salah seorang pengarah disini, mandu dahlah kereta auto. Asal datang ke pejabat mulalah mintak orang parkingkan kereta. Alasan dia tak pandai nak park sebab reserve parking tu sempit. Kalau 1-2kali orite..ini dah dua tahun office kat sini..takmo belajar new thing ke?

Dahla demand, kalau nak park, sila park masuk belakang kereta dulu. Senang dia nak keluar. Kereta kau tu dahla besar. Oh I forgot to mention, kalau aku kata tak berani nak park sebab aku dah biasa drive kereta kecik yang tak ada montot yang kecik yang comei….Ko cakap aku cam chicken lak.. Sapa chicken? sechicken-chicken aku pun, aku park kereta aku tak de mintak tolong orang parkkan.. Parking L? Side parking? Reverse parking? Parking apa2 pun at least aku tak penah failed. So ..am I chicken?

Really not in good mood.


Image Hosted by ImageShack.us

0 comments: