Tuesday, May 22, 2007

Pucca

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usPernah anda terfikir sebuah rancangan kartun yang tidak banyak mengeluarkan suara boleh membuatkan anda menjadi seorang fanatic dalam diam-diam? Hehe. Aku memang seorang peminat rancangan kartun. (ketawalah…aku izinkan). Aku pengemar sinchan, chibi maruko chan dan pelbagai lagi lah. Penat nak listkan! Fuh.

Terbaru, aku SAH jadi penonton setia Pucca (setiap Ahad, pukul 10.30pagi, di TV3) Walaubagaimanapun selalunya aku alarmkan handphone kejut pukul 10.30, kemudian aku pasang tv, sambung tidur balik! Sayang nak tinggal mimpi. Dengar bunyi pun jadilah kalau mata tak boleh buka!

Pucca ni pasal seorang budak perempuan yang suka dekat seorang budak laki yang jadi ninja (Garu). Garu pula tak suka Pucca. Tapi Pucca ni tak reti bahasa. Sengih je manjang.

OMG, aku tak sangka, aku masih berjiwa kanak-kanak sampai sekarang.. Muahaha.

Image Hosted by ImageShack.us

2 comments:

Anonymous said...

anak kak na pon suka tgk...penah gak la tgk pucca ni..:p

-kak na-

Anonymous said...

jon tengok katun ni sama-sama

~venomie~