Thursday, May 25, 2006

SITI NURHALIZA

Lama betul tak letak new entry..bukan kehabisan idea cuma ada satu M besar setiap kali aku mula nak taip URL:www.blogspot.com hahah...M besar = malas ya

Ramai juga kekawan aku yang tahu aku minat siti nurhaliza, ada juga yang tidak tahu.'ezza tak kisah'. Sebagai peminat cik siti yang cute ni, aku sudahpun mendapatkan album terbarunya yang bertajuk 'transkrip diploma' eh..tersilap pula 'transkripsi'. Macam biasalah, first few days, aku hanya tertumpu pada lagu-lagu rancak macam 'Hidup Penuh Bicara'. Suka lirik dia...'hidup penuh bicara, ada benar ada dusta' correct!! ada benar ada dusta!

Tapi dah lepas seminggu, aku jatuh cinta pada lagu di track nombor 7 yang bertajuk 'PASTIKAN'. Lagu ni ciptaan melly goslow. (bukan go fast). sekali dengar dah tau yg ini mesti lagu melly..ala..trademark si melly..memang senang nak cam. seperti mana lagu eddy hamid (komposer malaysia) yang asyik mendayu2 mcm bunyi kucing cari pasangan. hahaha

Kat bawah ni aku paste kan sekali lirik lagu kegemaran aku minggu ini nih. Nota lutut (ganti word nota kaki) haha: Lagu ni tadak kena mengena ngan aku. Just lagu ni enjoy dengar. Dapatkan album siti dipasaran!!. Gerenti tak rugi..

LYRICS : Pastikan

(1)

Lihatlah Langit Di Atas Sana
Tersenyum Melihat Tingkah Kita
Selalu Ada Peristiwa
Yang Membawa Pertengkaran

(2)

Maksudku Hanya Ingin Yang Baik
Untuk Kita Berdua Dalam Bercinta
Baiknya Aku Buruknya Aku
Terimalah Aku Apa Adanya

(Chorus)

Pastikan Kau Dengan Aku
Jangan Ada Cinta Lain
Tak Pernah Aku Terlintas
Niat Ku Untuk Berpaling

Maafkanlah Aku Sayang
Bila Belum Kau Bahagia
Sejauh Langit Di Atas
Kan Ku Kejar Bahagiamu

(3)
Biar Langit Dan Bumi Meruntuh
Biar Jasad Kita Tertimbun Di Sana
Tetap Bersama, Tak Ingin Lepas
Mencintaimu Ku Jadi Begini

Ulang Chorus
Music Bridge
Ulang Chorus (2X)
& (3)

2 comments:

gepren said...

Oii.. mu minat siti?
Mu beli album siti?
Ke donlod jah? Terujanya aku bahawasanya mu minat siti.. muehehe!
Aku xminat siti tp aku minat lagu siti jah.. eheks!

Mu dok mau ikut aku berpoye2 ke ahad ni? Haku nak tgk org main futsal kat sunway.. sambil2 ngorat balak2 encem yg main futsal.. miahahah!

Sila add comment aku,
kalau x add.. aku luku pale ayu.. muahaha!

itek said...

hahhaa..akhirnya ko tumpas... dah ilang dah bahasa skima ko.. :P
muehehhee..jgn mare aku..