Friday, April 21, 2006

EDISI BLOG JIWA KACAU!
sudah dua-tiga hari rasanya tidak mengemaskini blog aku ini. bukanlah terlalu sibuk sehingga tiada masa, cuma tiada perasaan. orang kata manusia lebih baik ditimpa kayu balak dari ditimpa perasaan sebab orang yang ditimpa perasaan rasa lagi sakit ditimpa perasaan dari ditimba kayu balak.
lahabau..apa aku mengarut ni dollah? hahahahah
apa aku nak taip sebenarnya aaa? aku pun taktau..idea kering siot...sapa2 tlg ambikkan air..siram idea aku bagi basah balik. dah macam pokok bunga lak aku rasa. eh mana bahasa kebangsaan aku? lantak...aku jiwa kacau! mana boleh tulis bahasa skima racau sang khalifah?
aku rasa jiwa kacau ni berpunca dari novel tak cukup umur yang aku baca. novel budak2 remaja tapi aku yg tak berapa muda ni baca. dah la novel tu bersambung 5 siri. aku baru start baca siri yang ketiga. dah kacau bilau minda aku. tingat watak 'meow meow'. tapi meow meow sudah mati in the end kat siri 2. weh..kacau lagi! aku tulis kat sini macamlah orang lain tahu apa jenis story aku baca.
next week cuti 3 hari semperna hari buruh. mana mahu pergi aa? 3 hari tu
takkan nak lepak duk umah sahaja. balik kg bertunang ok jugak. eh wait a mins, nak bertunang ngan apa? kambing? hahahahah
kekacauan jiwa aku dah bertukar jadi version bengong....cuti dua hari kena habiskan baca novel jiwa kacau tuh..tak tenteram siot kehidupan aku terganggu camni..wakakakaka


Your truly madly,

Miss UnIdentifying Flying Soul

0 comments: